W dniach 13-16 marca Telewizja Polska uczestniczyła w prestiżowych targach FILMART w Hongkongu. Biuro Marketingu wraz z Biurem Handlu przygotowało specjalne stoisko, gdzie prezentowana była oferta handlowa TVP. Największym zainteresowaniem wśród produkcji TVP cieszył się film „Bodo”, którego światowa premiera odbyła się w ramach targów 14 marca. Na bezpłatny pokaz filmu opowiadającego historię życia jednego z najpopularniejszych aktorów przedwojennego kina polskiego zaproszeni zostali wszyscy posiadający wejściówki na targi FILMART. Bardzo wiele zapytań potencjalnych dystrybutorów zagranicznych dotyczyło animacji TVP, w szczególności „Kuba i Śruba” oraz „Baśnie i bajki polskie”. Kontrahenci wyrażali także duże zainteresowanie najnowszym serialem „Wojenne dziewczyny”, zwracając uwagę na wysoką jakość tej produkcji. Targi FILMART (Hong Kong International Film & Market) to największe azjatyckie targi branży telewizyjnej i filmowej. Oprócz publicznych telewizji swoje stanowiska mają również dystrybutorzy, agencje produkcyjne, stowarzyszenia filmowe, telewizje komercyjne, kablowe, organizatorzy festiwali oraz instytucje kulturalne. Centrum Informacji TVP
Filmart TVP